Beter presteren door makkelijker met elkaar te communiceren! Dat geeft de samenwerking en het werkplezier een boost. Maar hoe werkt dat en wat levert het op? Investeren in feedback leidt tot meer plezier, betere prestaties en tevredener klanten.
Voor wie?
Voor teams die de samenwerking willen versterken.
Wat gaan we in de training doen?
We delen de nieuwste inzichten en theorieën over communiceren en vertalen dit naar jouw werksituatie. Je gaat ontdekken hoe je snel en respectvol in gesprek komt je collega’s. Ook over onderwerpen die misschien ‘moeilijk’ zijn. Je ervaart hoe het is om met je collega’s op een dieper niveau in gesprek te zijn.
Wat bereik je met deze training?
Na afloop van de training:
- Ken je de achtergronden van feedback;
- Heb je inzicht in je communicatiestijl en weet je deze toe te passen;
- Heb je succesvol feedback gegeven en ontvangen;
- Ervaar je als team de meerwaarde van het op een ontspannen manier geven en ontvangen van feedback .
Trainingsvarianten
Zet deze succesvolle training in en kies voor één van de volgende varianten:
- introductietraining van 1 dagdeel; in deze training maak je op een laagdrempelige manier kennis met feedback; deze training kan worden ingezet als opstapje naar de basistraining.
- basistraining op maat van 2 dagdelen; in de basistraining leer je meer over de theoretische achtergronden van feedback; daarnaast oefen je in het geven en ontvangen van feedback.
- mastertraining van 3 dagdelen; de basistraining plus een dagdeel om de opgedane praktijkervaring te analyseren en aan te scherpen.
- opfristraining van 1 dagdeel; deze training is bedoeld voor deelnemers die al ervaring hebben opgedaan met feedback en hun kennis en praktijk willen opfrissen.
Praktische informatie
De training kan zowel in-company als op een externe locatie worden gegeven, overdag en/of ’s avonds. Na afloop ontvangen de deelnemers een certificaat*.
* Voor de Zorg is de workshop geaccrediteerd.